-Apareix un home tancat darrera d'una porta intentant sortir-ne amb una destral i una dona espantada al altre costat de la porta.
-És una imatge del natural.
-Pla conjunt.
-És tracta d'un format horitzontal.
-És complexa, icònica, polisèmica i original.
-L'angulació és frontal i normal.
-La composició és a terços.
-Les línies de la porta verticals tenen gran importància.
-Llum dura, artificial, picada.
-La imatge representa la cara embojida de l'home intentant sortir del seu tancament amb una destral i la por de la dona a que l'home armat surti i pugui atacar-la.
- Trobem un home cobert de neu i congelat amb arbres al fons.
- És una otografia del natural.
- És simple, icònica, monosèmica i original.
- Format horitzontal.
- Primer pla.
- Angulació frontal i normal.
- Composició clàssica, el punt d'interès està al centre de la imatge i és el rostre de l'home.
- S'aprecia una forma triangular formada pel cap i les dues espatlles de l'home.
- Hi ha aire a la zona del terra on hi ha neu.
- La llum és tova, natural, de vespre-nit ino es pot coneixer la seva angulació.
- Predominen els tons blancs, blavosos, negres i verdosos, amb una temperatura de color freda.
- La textura és suau a la zona nevada i rugosa a la cara coberta de gel.
- És nítida i enfocada, amb poca profunditat.
- Vol representar la cara d'enfadat de l'home. El seu
rostre és una barreja de la bogeria i el cinisme que representa al llarg de tot el film.
- A la imatge apareix un nen jugant amb uns cotxets de joguina sobre una catifa de formes de color vermell, marró i taronja.
- És una imatge del natural.
- És complexa, monosèmica, icònica i original.
- Es tracta d'un format horitzontal.
- Pla conjunt.
- Angulació frontal i picada.
- La seva composició és clàssica. El nen és el punt d'interès i està ubicat al centre de la imatge.
- La catifa on juga el nen està plena
de formes geomètriques.
- Probablement hi hagi fora de camp, ja què el nen està mirant a algun punt en concret que no apareix a la imatge.
- La llum és dura i artificial; la seva angulació és zenital.
- La temperatura de color és càlida.
- La textura de la catifa és suau.
- La imatge està enfocada en la seva totalitat i, per tant és nítida.
- El nen està mirant alguna cosa més enllà de la imatge, això crea una tensió en els espectadors.Al estar sol, la sensació de perill és constant.
- A la imatge apareixen dues germanes de la mà, vestides de la mateixa manera. Estan en un passadís on les parets estàn pintades amb flors i al terra hi trobem una catifa.
- És una imatge del natural.
- És complexa, icònica, polisèmica i estereotipada.
- Format horitzontal.
- Pla conjunt.
- L'angulació és normal i frontal.
- És de composició clàssica, les nenes estan situades al mig de la imatge.
- La part inferior de les parets, defineixen dues línies
de força, i enfoquen el punt de fuga de la fotografia al fons i al centre.
- S'observen formes rectangulars a les parets.
- La llum és dura i artificial. L'angulació és frontal i normal.
- El contrast de la imatge és considerable.
- Els tons predominants en la fotografia són els blavosos i el beige. Temperatura de color freda.
- La textura de la imatge és suau en la pintura de les parets i en la catifa.
- La imatge és nítida i enfocada.
- Les dues
nenes van vestides d'aquesta manera i se situen així per mantenir la inquietud i la tensió en l'espectador. Donen una sensació de terror i perill.
- Utilitzen tons pastel per aparentar la bondat de les germanes, però es tracta d'un joc irònic.
- En aquesta fotografia trobem
una dona amb cara de por i espant, aguantant un bat de beisbol entre les mans. Al fons de la imatge
hi ha una xemeneia amb troncs i fotografies penjades a la paret.
- És una imatge del natural.
- És complexa, icònica, monosèmica i original.
- És tracta d'un format horitontal.
- Pla mig.
- l'angulació és normal i frontal.
- La composició és clàssica.
- La dona és el punt d'interès.
- El bat representa una línia de força en la imatge.
- S'observen formes rectangulars i quadrades al fons; els troncs que estan al costat de la xemeneia són de forma rodona.
- Hi ha un fora de camp en la imatge ja què la dona mira més enllà de la imatge aterrada.
- La llum és tova, natural i de matí.
L'angulació no és definida perquè la llum és difosa.
- Els tons que destaquen són els marrons, verds i blancs.
- La textura és rugosa menys a la paret llisa del fons.
- L'enfocament és selectiu, només hi ha nitidesa a la figura de la dona, que es vol resaltar.
- La cara de terror que expressa la dona transmet a l'espectador l'amenaça permanent en la que es troba la casa. Arran d'això, subjecta un bat per la seva protecció.
- Els colors marrons volen ambientar l'espectador en una casa de fusta enmig d'un territori rural, per crear més tensió.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada